Ak Parti Akyazı İlçe Başkanı Ekrem’den Önemli Açıklamalar

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

AK Parti Akyazı İlçe Başkanı Mesut Ekrem,ilçeye kazandırılacak eğitim, sağlık, ulaşım,turizm ve ekonomik yatırımlar hakkında önemli açıklamalarda bulundu.

Mesut Ekrem, İlçe Teşkilatında düzenlediği basın toplantısında, ilçede merakla beklenen yatırımlar hakkında bilgiler verdi.

2002 yılında üyesi olduğu AK Parti’de çeşitli kademelerde görev yaptığını anlatan Ekrem; “Son 5 yıldır ilçe yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktaydım. İlçe Başkanı Feyzi Bora’nın Belediye Başkan Adaylığı başvurusu için istifası sonrasında boş olan göreve Partili arkadaşlarımız teveccühü, AK Parti Teşkilatlarından Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir’in de oluru ile  göreve geldik. Görevimizi layıkıyla yapmaya çalışıyoruz” diye konuştu.

Göreve geldikleri ilk günden itibaren çalışmalara hızla başladıklarını dile getiren İlçe Başkanı, önceki yönetimden devam eden süreçleri yakınen takip ettiklerini, yeni girişimler için çalışma yürüttüklerini ifade etti.

“Sağlık Bilimleri Fakültesi “

“Halkımızın öncelikli taleplerini ivedilikle gündemimize aldık” diyen Mesut Ekrem; gündemlerindeki çalışmalar hakkında şu bilgileri verdi; “Akyazımıza Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi bünyesinde kurulacak olan 4 yıllık Sağlık Bilimleri Fakültesi ile ilgili süreç devam ediyor. Fakültenin kurulmasıyla ilgili gelinen aşama konusunda Akyazı MYO Müdürü Yrd.Doç.Dr. İhsan küçükrendeci ve üniversite rektörümüz Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık’ı ziyaret edip bilgi alarak istişarelerde bulunduk.

Yer tahsisi ile alakalı çalışmalar sürüyor. Bu aşamada fakültenin ilçemizde zaman kaybetmeden açılması için mevcut Meslek Yüksek Okulu’nda 3 bölüm açılması görüşüldü. Önümüzdeki eğitim öğretim döneminde 3 bölüm açılacak. Tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik, sağlık, turizm işletmeciliği, sağlık kurumları işletmeciliği bölümleri açılacak. Okula Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi tabelası asılacak.

“KAMPÜS AÇILACAK”

Fakülte yeriyle alakalı rektörümüz geniş bir yer düşünüyor. Kampüs alanı tasarlanıyor. Yetişecek öğrencilerin hem teorik hem de pratik yapabileceği çok geniş kapsamlı kampüs alanı planlanarak alternatif tıp merkezi düşünülüyor. Bununla alakalı çalışmalar sürüyor.”

Jeotermal tarımla alakalı da bölüm açılacağı müjdesini veren Ekrem; ” Bu da bölgemize önemli bir adım olacak. Ayrıca Ziraat Fakültesi’nin Akyazı’ya gelmesi için bir kapı açmış oluyoruz” dedi.
“AKYAZI’NIN ÇEHRESİ DEĞİŞECEK”
İlçe merkezinde elektrik hatlarının bir bölümünün yer altına alındığını, kalan kısmında yer altına alınması için destek talebinde bulunduklarını sözlerine ekleyen Ekrem; “Bununla ilgili süreci takip ediyoruz. Ayrıca mevcut Kapalı Spor Salonu’nun olduğu alana içinde yüzme havuzu, Kapalı Spor Salanu, veleybol, basketbol, yürüyüş alanları gibi sosyal alanlarında bulunduğu Gençlik ve Spor Kompleksi oluşturulmasıyla alakalı girişimlerde bulunduk. Gerekli fizibilite sonrası bu yatırımın Akyazı’ya gelmesi noktasında destekler istedik.
Akyazı’da turizm alanında daha önceden başlatılan çalışmaların hızlandırılması konusunda gerekli girişimleri devam ettiriyoruz. Süreci hızlandırdık. Dağ ,ova, yayla, sanayi, tarım, termal var.  Bir arada yatırımları sağlarsak turizm, sanayi ve tarım şehri olarak zirvede bir Akyazı görüyoruz. 3. Otoyolun Akyazı’ya kadar gelmesi bu anlamda büyük fırsat. Doğal su kaynakları ve tüm diğer kaynakları verimli hale getirmek için çalışacağız.  Akyazı’nın çehresini değiştirmek için gerekli girişimlerde bulunuyoruz.” şeklinde konuştu.
”OTOYOLA AKYAZI’DAN ÜCRETSİZ GEÇİŞ”
Korucuk bölgesinde yeni yapılacak olan şehir hastanesine ulaşım için 3. Otoyol’un Akyazı geçişlerinin ücretsiz olması için girişimlerinin olduğunu vurgulayan Mesut Ekrem, sözlerini şöyle sürdürdü; “
Biz elimizdeki mevcut dinamikleri harekete geçirerek Sakarya milletvekillerimizin, il ve ilçe teşkilatlarımızın desdekleri ile ilçemizi başta ekonomik, turizm, tarım, eğitim, sağlık olmak üzere her alanda güçlendireceğiz. Bunun için tüm gayretimizle çalışacağız. İktidar biziz. Bu hizmetleri başarabilecek güç biziz.”